ანგარიშგების სიხშირე მორგებულია თქვენს საჭიროებებზე. ჩვეულებრივ, გთავაზობთ ყოველთვიურ ფინანსურ ანგარიშებს, მაგრამ შეგვიძლია მოვარგოთ ეს გრაფიკი თქვენი ბიზნესის სპეციფიკურ მოთხოვნებს.
ჩვენ რეგულარულად გადავხედავთ თქვენს ფინანსურ სტრატეგიას, ჩვეულებრივ კვარტალურად ან ნახევარწლიურად, თქვენი ბიზნესის საჭიროებებიდან გამომდინარე. თუმცა, მნიშვნელოვანი ცვლილებების შემთხვევაში (მაგ., ბაზრის პირობების ან ბიზნესის მიმართულების ცვლილება), ვატარებთ დამატებით მიმოხილვებს და განახლებებს საჭიროებისამებრ.
ჩვენ ჩავატარებთ თქვენი ბიზნესის ხარჯების დეტალურ ანალიზს, გამოვავლენთ არაეფექტურ ხარჯვის სფეროებს და შემოგთავაზებთ კონკრეტულ რეკომენდაციებს ხარჯების შესამცირებლად. ეს შეიძლება მოიცავდეს პროცესების ოპტიმიზაციას, მომწოდებლებთან ხელახალ მოლაპარაკებებს ან ალტერნატიული რესურსების მოძიებას.
ჩვენ გვაქვს დიდი გამოცდილება ფინანსური პრეზენტაციების მომზადებაში. დაგეხმარებით ფინანსური მონაცემების ვიზუალიზაციაში, ძირითადი ფინანსური მაჩვენებლების გამოყოფაში და თქვენი ბიზნესის ფინანსური პოტენციალის ეფექტურად წარმოჩენაში.
ჩვენ გთავაზობთ სრულ მხარდაჭერას საგადასახადო აუდიტის პროცესში. ეს მოიცავს აუდიტისთვის მომზადებას, დოკუმენტაციის ორგანიზებას, საგადასახადო ორგანოებთან კომუნიკაციას და აუდიტის შედეგების განხილვას.
ჩვენი კომპანიის გამოყენებით თქვენ იღებთ წვდომას მაღალკვალიფიციური სპეციალისტების გუნდზე, რომელსაც აქვს მრავალწლიანი გამოცდილება და ცოდნა სხვადასხვა ინდუსტრიაში. ჩვენ ვაკვირდებით საგადასახადო კანონმდებლობის ყველა ცვლილებას, რაც უზრუნველყოფს თქვენი საგადასახადო საკითხების ეფექტურ და ზუსტ მართვას. ამასთან, ჩვენი სერვისების გამოყენება ხშირად უფრო ხარჯეფექტურია, ვიდრე სრული შტატის საგადასახადო გუნდის შენახვა.
CFO აუთსორსინგი გულისხმობს მაღალკვალიფიციური ფინანსური დირექტორის მომსახურების მიღებას გარედან, სრულ განაკვეთზე დაქირავების გარეშე. ეს მოიცავს ფინანსურ ანალიზს, ბიუჯეტირებას, ფულადი ნაკადების მართვას და სტრატეგიულ ფინანსურ დაგეგმვას, რაც უფრო ხარჯეფექტურია, ვიდრე ფინანსური დირექტორის შტატის შენახვა.
ჩვენი მომსახურება საგადასახადო დავების მიმართულებით მოიცავს: საგადასახადო შემოწმების შედეგების ანალიზს, საჩივრების მომზადებას საგადასახადო ორგანოებისთვის, წარმომადგენლობას დავის განხილვისას როგორც ადმინისტრაციულ ორგანოებში, ისე სასამართლოში, მოლაპარაკებების წარმოებას საგადასახადო ორგანოებთან და სტრატეგიულ კონსულტაციებს დავის ყველა ეტაპზე.
ჩვენი ბუღალტრული მომსახურება მოიცავს: ყოველდღიური ოპერაციების აღრიცხვას, ფინანსური ანგარიშგების მომზადებას, ხარჯების კონტროლს, ბიუჯეტირებას, საგადასახადო დეკლარაციების მომზადებას, ხელფასების ადმინისტრირებას და ფინანსურ ანალიზს. ჩვენ ვმუშაობთ როგორც მცირე, ისე საშუალო და მსხვილ ბიზნესებთან, მათი სპეციფიკური საჭიროებების გათვალისწინებით.
ჩვენ გვაქვს დიდი გამოცდილება ძველი ბუღალტრული ჩანაწერების აღდგენაში. ჩვენი გუნდი შეისწავლის არსებულ დოკუმენტაციას, მოახდენს ტრანზაქციების რეკონსტრუქციას და აღადგენს ზუსტ ფინანსურ ანგარიშგებებს. ეს პროცესი მოიცავს თანამშრომლობას თქვენთან და თქვენს გუნდთან, რათა მოვიპოვოთ ყველა საჭირო ინფორმაცია და უზრუნველვყოთ ჩანაწერების სრული და ზუსტი აღდგენა.ძველი ბუღალტრული ჩანაწერების აღდგენის ვადა დამოკიდებულია რამდენიმე ფაქტორზე, მათ შორის ჩანაწერების მოცულობაზე, პერიოდზე და არსებული დოკუმენტაციის ხარისხზე. ჩვეულებრივ, ეს პროცესი შეიძლება გაგრძელდეს რამდენიმე კვირიდან რამდენიმე თვემდე. პროექტის დაწყებისას, ჩვენ შევაფასებთ სიტუაციას და მოგაწვდით უფრო ზუსტ ვადებს.
ძველი ბუღალტრული ჩანაწერების აღდგენას მრავალი სარგებელი აქვს:
უზრუნველყოფს შესაბამისობას საგადასახადო კანონმდებლობასთან;
აუმჯობესებს ფინანსურ გამჭვირვალობას ინვესტორებისა და პარტნიორებისთვის;
იძლევა ზუსტ ისტორიულ მონაცემებს ბიზნეს ანალიზისთვის;
ამარტივებს აუდიტის პროცესს ეხმარება უკეთესი ფინანსური გადაწყვეტილებების მიღებაში მომავალში.
ჩვენი იურიდიული მომსახურება მოიცავს კორპორატიულ სამართალს, ხელშეკრულებების შედგენასა და ანალიზს, შრომით სამართალს, ინტელექტუალური საკუთრების დაცვას და ბიზნესთან დაკავშირებულ სხვა სამართლებრივ საკითხებს.