icon

ჩვენი საკონსულტაციო კომპანია გთავაზობთ მაღალი ხარისხის ბუღალტრულ მომსახურებას, რომელიც შექმნილია თქვენი ბიზნესის უნიკალური საჭიროებებისთვის. ჩვენი გამოცდილი პროფესიონალები უზრუნველყოფენ თქვენი ფინანსების ეფექტურ მართვას, რაც საშუალებას გაძლევთ კონცენტრირდეთ თქვენი ბიზნესის ზრდასა და განვითარებაზე. ჩვენი ექსპერტიზა და მრავალწლიანი გამოცდილება სხვადასხვა ინდუსტრიაში გვაძლევს უნიკალურ შესაძლებლობას, შემოგთავაზოთ ოპტიმალური გადაწყვეტილებები. ბუღალტრული საქმიანობის აუთსორსინგით თქვენ ზოგავთ დროსა და რესურსებს. ჩვენ უზრუნველვყოფთ თქვენი ბიზნესის შესაბამისობას ყველა მოქმედ საგადასახადო და ფინანსურ რეგულაციასთან. თანამედროვე ტექნოლოგიებისა და უახლესი ბუღალტრული პროგრამების გამოყენებით, ჩვენ გთავაზობთ ზუსტ და ეფექტურ მომსახურებას. ჩვენი ინდივიდუალური მიდგომა უზრუნველყოფს, რომ მომსახურება იყოს მორგებული თქვენი ბიზნესის უნიკალურ საჭიროებებზე. გარდა ამისა, ჩვენ გთავაზობთ დეტალურ ფინანსურ ანგარიშებს და ანალიზს, რაც დაგეხმარებათ ინფორმირებული ბიზნეს გადაწყვეტილებების მიღებაში. ენდეთ ჩვენს საკონსულტაციო კომპანიას თქვენი ბუღალტრული საჭიროებებისთვის და აღმოაჩინეთ, როგორ შეგვიძლია დაგეხმაროთ თქვენი ბიზნესის ფინანსური წარმატების მიღწევაში.

მომსახურების პაკეტებია:

01

მომსახურების პაკეტები
სრული საბუღალტრო მომსახურება

• ბუღალტრული აღრიცხვის წარმოება (IFRS , IFRS for SMEs) სტანდარტის შესაბამისად, მოწოდებული დოკუმენტების საფუძველზე;
• ყოველთვიური/ყოველწლიური დეკლარაციების მომზადება/წარდგენა შემოსავლების სამსახურში;
• კომპანიის სააღრიცხვო პოლიტიკის შესაბამისი სააღრიცხვო სისტემის ფორმირება და მართვა;
• სააღრიცხვო პოლიტიკის გაწერა;
• სააღრიცხვო დოკუმენტაციის სისრულის კონტროლი;
• ყოველწლიური ანგარიშგების წარდგენას ზედამხედველობის სამსახურში (SARAS);
• ყოველთვიური/წლიური ფინანსური ანგარიშგების მომზადება მენეჯმენტისთვის;
• შემოსავლების სამსახურის მხრიდან შემოწმების შემთხვევაში, რევიზიის პროცესის წარმართვას.

02

ბუღალტრული აღრიცხვის მართვა - მთავარი ბუღალტერი

• კომპანიის ბუღალტრების ფუნქცია - მოვალეობების გადანაწილება, ინსტრუქტაჟი და მონიტორინგი;
• ზედამხედველობა - ოპერაციების დროული და სრული ასახვა ბუღალტრულ აღრიცხვაში, (IFRS , IFRS for SMEs) სტანდარტის შესაბამისად;
• სააღრიცხვო პოლიტიკის გაწერა;
• მიმდინარე ყოველთვიური და ყოველწლიური საგადასახადო დეკლარაციების მომზადებისა და წარდგენის კონტროლი;
• კონსულტაცია ბუღალტრულ და საგადასახადო საქმიანობაში;
• არსებული სააღრიცხვო პოლიტიკისა და პროცედურების გადახედვა/გაუმჯობესება;
• ყოველთვიური/წლიური ფინანსური ანგარიშგების მომზადება მენეჯმენტისთვის;
• შემოსავლების სამსახურის მხრიდან შემოწმების შემთხვევაში, რევიზიის პროცესის წარმართვა.

03

ბუღალტრული კონსალტინგი

• არსებული სააღრიცხვო პოლიტიკისა და პროცედურების გადახედვა/გაუმჯობესება საერთაშორისო სტანდარტების (IFRS, IFRS for SMEs) შესაბამისად;
• კონსულტაციების გაწევა ბუღალტრული აღრიცხვისა და ანგარიშგების მიმართულებით;
• წინა პერიოდის ბუღალტერიის აღდგენა - მოწოდებულ დოკუმენტაციაზე დაყრდნობით, ბუღალტრული გატარებების გაკეთება პროგრამაში (IFRS, IFRS for SMEs) სტანდარტებისა და საგადასახადო კანონმდებლობის შესაბამისად;
• კონსულტაციის გაწევა ყოველწლიური ანგარიშგების წარდგენაზე (SARAS).

ნებისმიერი კითხვის ან კონსულტაციისთვის შემთხვევაში დაგვიკავშირდით